Dag 19

Dacht ik net dat het heel goed ging omdat ik veel minder naar zoet begon te talen, snakte ik vrijdag en zaterdag ineens ontzettend naar allerlei lekkers. Terwijl ik een dag ervoor nog merkte dat ik zelfs niet meer tussen de middag als ‘toetje’ een boterham met zoetigheid hoefde, kon ik nu alleen nog maar denken aan chocola, chips en zelfs aan de saaie volkorenbiscuitjes die ik altijd standaard in huis heb.

Ook mijn theesmaakjes konden me niet bekoren. Ik wilde de pickwickthee met peer en karamel! šŸ˜‰ (Niet genomen, hoor)

IMG_20160124_130146

Een dipje, toch weer wat ontwenningsverschijnselen, vermoeidheid of misschien wel de tijd van de maand, wie zal het zeggen? Vandaag gaat het alweer beter. šŸ™‚

De ochtendthee is lekker met zoethout, de biologische earl grey daarbovenop valt een beetje tegen qua smaak, de ginseng is lekker zacht, de chaimix lekker pittig en de clipper heeft iets zoetigs.Ā Ik kan geen verschil ontdekken tussen de brandnetelthee en die met brandnetel en citroengras. De pure groene thee en de Engelse melange kunnen gewoon altijd en de muntthee heb ik toch liever vers.

Weet iemand nog andere lekkere theesmaakjes zonder suiker? Wat is jouw favoriet?

Update 30-12-2019: De laatste tijd drink ik veel Simon Levelt-thee, zowel losse thee als zakjes. Per mail hebben ze mij indertijd verzekert dat de (biologische) thee geen suiker bevat.

Plaats een reactie